Sekretarka-asystentka
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących zdobyć wiedzę, umiejętności , a także nowe kwalifikacje zawodowe w zakresie organizacji biura, bądź sekretariatu.
Poznane w ramach szkolenia techniki organizacji pracy, nabyte umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych, a także przedstawione zagadnienia z zakresu prawa, kwestii kadrowych oraz etyki zawodowej przygotowują zarówno teoretycznie, jak i praktycznie do podjęcia pracy na stanowisku sekretarka – asystentka w przedsiębiorstwach o różnych formach własności i podmiocie działania.
Cena szkolenia
449 zł
W cenie szkolenia – materiały dydaktyczne.
Czas i forma szkolenia
Szkolenie obejmuje 30 godzin dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w systemie:
- wieczorowym w godzinach 17:00 – 21:00 od poniedziałku do piątku
- zaocznym w godzinach 9:00 – 17:00 w sobotę i niedzielę
Zajęcia prowadzone są w systemie:
- wieczorowym w godzinach 17:00 – 21:00 od poniedziałku do piątku
- zaocznym w godzinach 9:00 – 17:00 w sobotę i niedzielę
Certyfikaty
Absolwenci otrzymują zaświadczenie określone przez Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz certyfikat ukończenia kursu w języku angielskim.
Jak skorzystać z naszej oferty?
Każdy kto jest zainteresowany danym kursem powinien:
POBRAĆ
1) Kartę zgłoszenia na kurs/szkolenie.
Pobrany dokument wypełnić i przesłać drogą mailową na adres kursy@szkoly-omega.pl bądź dostarczyć osobiście do ośrodka.
Program kursu
- Rola i zasady organizacji sekretariatu i biura w strukturze firmy
- Charakterystyka sekretariatu i biura
- Schemat organizacyjny przedsiębiorstwa – miejsce sekretariatu
- Zasady prawidłowego funkcjonowania sekretariatu
- Zakres zadań sekretarki / asystentki
- Etyka i kultura w pracy biurowej
- Zagadnienia z psychologii i socjologii pracy
- Podstawy BHP i przepisów PPOŻ
2. Aspekty prawne, a praca sekretarki / asystentki
- Prawo pracy
- Prawo cywilne
- Prawo handlowe
- Prawo ubezpieczeń społecznych
3. Organizacja pracy biurowej
- Podstawy ergonomii pracy
- Przygotowanie miejsca pracy
- Zarządzanie czasem pracy
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
4. Urządzenia biurowe i ich obsługa
- Komputer
- Skaner
- Kserokopiarka
- Fax
5. Dokumenty i pisma
- Przygotowywanie i obieg pism
- Tworzenie, rejestracja i archiwizacja dokumentacji biurowej
- Korespondencja i jej formy